Nyt fællesskabsinitiativ på Holte Bibliotek

Frivillige sangværter søges til opstart af fællessang på Holte Bibliotek

Foredrag, workshops, studiekredse – og nu også fællessang. Når Holte Bibliotek genåbner,  giver nye lokaler og rum mulighed for flere aktiviteter og tilbud. Et af dem bliver morgen-fællessang i Skovsalen, bibliotekets nye flotte fællessal.

"Vi har længe haft et ønske om lave fællessang i Holte. Nu er rammerne her endelig, og vi ved, at der findes masser af sangentusiaster og musikere i lokalområdet". Så siger formidler Cæcilie Helmer Madsen, der er initiativtager til og tovholder på sangtilbuddet.

Morgensangen skal drives i et samarbejde mellem biblioteket og frivillige, og derfor søger biblioteket nu frivillge der vil indgå i et sangteam. Sammen vil teamet stå for udvælgelsen af sange, finde akkompagnatører og være værter. Spiller man selv et instrument, er man i særlig grad velkommen til at deltage. Morgensangen starter op til august og vil finde sted på en endnu ikke fastlagt ugedag kl. 10-11. Man behøver ikke kunne deltage hver gang for at være en del af morgensangsteamet.

Cæcilie Helmer Madsen opfordrer alle, der er interesseret i at deltage til at komme til intromøde mandag d. 27. maj kl. 17. Her kan man høre mere om sangtilbuddet, stille spørgsmål og komme med idéer og forslag. Mødet foregår i Den hvide Villa, der ligger lige ved siden af biografen Reprisen.

Har du spørgsmål eller forslag er du velkommen til at skrive til Cæcilie på caehe@rudersdal.dk eller ringe på tlf 72 68 57 23.